فراخوان تاسیس کتابفروشی آنلاین

فراخوان تاسیس کتابفروشی آنلاین (مخصوص کتابفروشان سراسر کشور)

انتشارات و مجله علمی شهرسازی ایران، امکان جدیدی را به صورت رایگان و بدون محدودیت برای ناشران و کتابفروشان سراسر کشور در جهت فروش کتب خود فراهم کرده است. تمامی ناشران و کتابفروشان که دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا دارای پروانه کسب هستند می توانند پنل اختصاصی و رایگان فروش کتاب در سایت شهرسازی ایران را دریافت کنند.

شرایط

برای دریافت پنل رایگان فروش کتاب در سایت شهرسازی ایران کافیست طبق تصاویر زیر اقدام به ساخت پروفایل اختصاصی برای انتشارات یا کتابفروشی خود نمائید و کتاب های مد نظر خود را جهت فروش در صفحه اختصاصی خودتان قرار دهید. انتشارات شهرسازی برای فروش هر کتاب 20 درصد کمیسیون فروش دریافت می کند، یعنی پنل و تمامی امکانات اختصاصی سایت نظیر سامانه پیامکی خریدار و فروشنده، سامانه ارسال ایمیل به خریدار، استفاده از تبلیغات اختصاصی انتشارات شهرسازی در رسانه های رسمی و غیره به صورت رایگان در خدمت شما خواهد بود و فقط زمانی که فروشگاه شما فروشی را داشت، کمیسیون از همان فروش کاسته و مبلغ باقی مانده به حساب شما واریز می شود.

نکته دیگر که بسیار مهم است، ناشران و کتابفروشان محترم فقط اجازه دارند کتاب های مرتبط با شهرسازی، معماری و عمران را در فروشگاه خود به فروش بگذارند و کتاب هایی که خارج از این سه رشته باشد توسط بخش نظارت بر فروش سایت تایید نمی شود. برای شروع آماده هستین؟ برای تاسیس کتابفروشی مراحل زیر را با دقت انجام دهید.

مراحل

مرحله اول: ابتدا اینجا را کلیک نمائید و برای خود یک حساب ایجاد کنید. در این بخش باید روی قسمت ثبت نام و گزینه فروشنده هستم کلیک نمائید و حساب یک فروشنده را ایجاد نمائید.

مرحله دوم: پس از پر کردن فرم بالا به بخش ورود به سایت مراجعه نمائید.

مرحله سوم: ورود به بخش پنل فروشندگان: برای دسترسی به پنل اینجا را کلیک نمائید

مرحله چهارم: در بخش پنل فروشندگان به بخش تنظیمات مراجعه نمائید. و تمام قسمت های این بخش را با دقت تکمیل نموده، سپس منتظر باشید تا حساب فروشندگی شما تایید گردد. پس از تایید حساب فروشندگی شما، امکان ارسال محصولات توسط شما جهت فروش در صفحه اختصاصی خودتان فراهم می شود. همچنین پس از تایید حساب فروشندگی، شما می توانید از بخش پنل فروشندگان (مرحله سوم) به مدیریت حساب خود بپردازید. درصورت داشتن هر گونه سوال و مشکل می توانید ازقسمت پایین سمت چپ (پشتیبانی آنلاین سایت) سوال و مشکل خود را مطرح و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.

بستن
مقایسه