انتشارات و مجله علمی شهرسازی ایران، در راستای حمایت صاحبان سایت های تخصصی در حوزه شهرسازی، معماری و عمران اقدام به ایجاد فرصتی جهت کسب درآمد نموده است.

صاحبان سایت های تخصصی در حوزه شهرسازی، معماری و عمران می توانند با قرار دادن لینک سایت انتشارات و مجله علمی شهرسازی ایران در سایت مبدا و افزایش ترافیک انتقالی از سایت مبدا به سایت ما، کسب درآمد کنند.

جزئیات کسب درآمد

شما به عنوان صاحب یک سایت تخصصی ابتدا باید لینک سایت ما را در سایت خود قرار داده و منتظر تایید توسط سایت آلکسا باشید (مانند تصویر زیر). پس از تایید لینک و انتقال ترافیک از سایت شما به سایت ما، سایت آلکسا به صورت کاملا فنی یک درصدی را به سایت شما خواهد داد. اگر درصد داده شده بالای 70 باشد و مدت زمان این انتقال ترافیک از سایت شما 30 روز گذشته باشد، ما با توجه به درصد ترافیک سایت شما به صورت ماهانه هزینه ای را پرداخت خواهیم نمود (مانند تصویر زیر).

این پرداختی تا زمانی که سایت شما ترافیک بالای 70 درصد را به سایت ما منتقل کند ادامه دار خواهد بود. اطلاع از درصد ترافیک منتقل شده از سایت شما به ما توسط سایت آلکسا https://www.alexa.com/siteinfo/shahrsaziiran.com#trafficstats مشخص می شود و ما هیچ گونه دخالتی در این آمار نخواهیم داشت. پس از کسب درصد 70، اطلاعات حساب بانکی صاحب سایت توسط فرم تماس با ما ارسال شود تا پس از بررسی و تایید، هزینه محاسبه و واریز گردد. (صاحب سایت شخصی خواهد بود که با ایمیل سایت اطلاعات حساب خود را ارسال نماید).

به همین سادگی مبلغی به صورت ماهانه دریافت کنید و کار خاصی نکنید.

  • سیاوش طاهری
  • فروردین ۲۰, ۱۳۹۹
  • 895 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه