در کشور ما، گاهاً ناشران و کتابفروشان مورد بی عدالتی از نظر عرضه محصولات فرهنگی قرار می گیرند. بی عدالتی که می تواند اثرات مخرب و گاه جبران ناپذیر را بر پیکر این صنف زحمت کش و حامی فرهنگ ایران، به جا بگذارد. آیا می توان بستری را برای فروش کتاب توسط این صنوف فراهم کرد که بدون هیچ هزینه ای بتوانند کتابفروشی آنلاین اختصاصی خود را تاسیس کنند و به فروش محصولات فرهنگی خود بپردازند؟

جواب ما به این سوال بله است. چگونه؟

انتشارات و مجله علمی شهرسازی ایران، سامانه ای راه اندازی نموده است که تمامی ناشران و کتابفروشانی که دارای پروانه رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و در زمینه تخصصی شهرسازی، معماری و عمران فعالیت می کنند، می توانند بدون محدودیت کتابفروشی آنلاین اختصاصی خود را تاسیس و از تمام امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. بله، ما حامی همکاران خود هستیم و این حمایت ابدی خواهد بود.

از کجا شروع کنیم؟

کافیست به صفحه تاسیس کتابفروشی آنلاین مراجعه و مراحل ثبت درخواست خود را در آن انجام داده و فروشگاه اختصاصی خود را تحویل بگیرید.

چه مزیتی دارد؟

اولین مزیت این سامانه، رایگان بودن آن است. دومین مزیت بهره مندی از تبلیغات محیطی، مجازی و رسانه ای به صورت رایگان است. سومین مزیت، تا زمانی که فروش نداشته باشید، درصدی از شما دریافت نمی شود.و چندین و چند مزیت دیگر که باید خودتان این سامانه را امتحان نمائید و از امکانات آن مطلع شوید.

وقت را از دست ندهید. همین آلان فروشگاه خودت را داشته باش. خبرهای خوبی برای همراهان ما در راه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه